2024. március 28. csütörtök, Gedeon, Johanna nap van. Holnap Auguszta nap lesz.

Nektek könnyű, mondta egy hallgató a Best FM népes táborából, hiszen mindenből a legjobbat kell adnotok!
Ilyen egyszerű a recept: 
Best FM - a legjobbak, a legjobb helyen!


Elérés: 
Naponta közel 50 ezer hallgatóhoz jutnak el az információk a 103,9MHz-en.

 

Tartalom:
Érdekes tematikus műsorok, egyedi zenei összeállítás, villámgyors információ átadás, hatékony reklámüzenet célba juttatás, kreatív tartalom, fiatalos hangvétel, lokálpatrióta szemlélet!
 

Egyedi zenei világ:
A Best FM zenei palettájának receptje amilyen egyszerű, annyira bonyolult.
Csak abba gondoljunk bele, kinek mi a kedvenc zenéje. Ez a kérdés az, amire egyértelmű választ egy 10 fős társaság egyértelműen kevés eséllyel tud mondani.
Mégsem lehetetlen. Célzott zenei kutatások tapasztalatai alapján, következetes elvek mentén végzett zenei stratégia mentén végezzük a zenei szerkesztést, és sebészi pontossággal célozzuk a célcsoport igényeinek megfelelően a napi zenei összeállítást!

 

 

Informatívitás, magas mérce a hírszolgáltatásban:
Az informatív, egyben szórakoztató műsorfolyam formáját tekintve és tartalmában egyaránt igazodik napjaink elvárásaihoz. A hírszerkesztés gerincét a nagyvilág hírei, aktuális közérdekű témák és a hallgató közvetlen környezetének történései alkotják, a tematikus műsorelemeken keresztül pedig rendszeresen értesülhet olyan területekről is, mint sport, utazás, divat, autó, lakberendezés vagy oktatás. A műsorszerkesztés célja, hogy a nap 24 órájában a család valamennyi tagja számára érdekes és hasznos információt közöljön, egyedi zenei környezetben.

Hallgatói kötődés:
Ez az a mérce, ami megmutatja minden rádió hitelességét a hallgatói piacon.
A hallgatóhoz való kötődés első lépcsőfoka a zenén keresztül lehetséges. Ezt kiegészíti a Best FM erős brandjéhez való ragaszkodás, valamint az a kohézió, ami a helyi rádióként a Best FM Nyíregyháza, és a lokálpatrióta hallgatók között kialakult.
 


A gyorsaság megkérdőjelezhetetlen:
A rádió a közölt információk átadásának gyorsasági versenyében mindig előkelő helyen végez a többi médiummal szemben. Egyértelmű előnyre tett szert a televízió és a nyomtatott sajtó előtt.

 

Az a reklám hatékony, ami célba ér!
Tolerancia! Ez ami a legfontosabb jelenleg a hatalmas reklámzajjal telített piacon. A hallgató-néző-olvasó kapcsol? - vagy fogyaszt? A rádióreklámmal szemben toleránsak a hallgatók. Csekély az elkapcsolási mérték a reklámokról, mivel a számára készített szórakoztató közegben lényegesen magasabb toleranciát tanúsít fogyasztóként a rádió irányába, mint más médiumok esetében!

 


 
 

Az emberek a televíziót nézik, az újságot olvassák, a rádiót szeretik!

Csapatunk

Zentai Edit

Zentai Edit

Igaz László

Igaz László

Műsorvezető
Szendi Hajni

Szendi Hajni

Műsorvezető
Demeter Dia

Demeter Dia

Hírszerkesztő
Simon Norbert

Simon Norbert

Műsorvezető
Dr. Mórik Gyula

Dr. Mórik Gyula

Fogyjon Orvosával
Szakács Tibor

Szakács Tibor

Ügyvezető
Szörpike

Szörpike

HR manager
Bulika

Bulika

Ügyfél-kezelő